۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۲۰:۳۹

حسین خطیبی:

تراکتورسازی برای به چالش کشاندن ذوب‌آهن به میدان می‌رود/ محروم و مصدوم نداریم

تراکتورسازی برای به چالش کشاندن ذوب‌آهن به میدان می‌رود/ محروم و مصدوم نداریم

اصفهان - خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان با آمادگی کامل به میدان می‌رود و به دنبال آن هستیم که ذوب‌آهن را به چالش بکشانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خطیبی عصر امروز در نشست خبری پیش از از بازی تراکتور سازی مقابل ذوب‌آهن درباره شرایط تیمش در بازی فردا اظهار داشت: در بازی نخست، دیدار سختی را داشتیم و با تمام ناهماهنگی هایی که بین بازیکنان وجود داشت، ما بازی را با کمک هواداران با برد پشت سر گذاشتیم و در طول این هفته با توجه به آنالیز‌هایی که از تیم ذوب‌آهن داشتیم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و با توجه به اینکه مصدوم و محروم نیز نداریم، امیدوارم با کمترین اشتباه در بازی فردا بهترین بازی را ارائه داده و از این دیدار نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی افزود: ذوب‌آهن نیز تیم خوبی بوده و گل محمدی در این چند سال اخیر نشان داده است که این ظرفیت را دارد که با بازیکنان جوان نتیجه خوبی را کسب کند و به طور قطع در بازی فردا حریف سختی برای ما خواهد بود ولی ما نیز در این بازی خط دفاع ذوب‌آهن را آزار خواهیم داد.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره غیبت رسول خطیبی در این نشست به دستور سازمان لیگ گفت: در جام شهدا ما ملاقاتی را با آقای بهروان داشتیم و با توجه به این مسئله که رسول در کلاس‌های لیسانس A ثبت‌نام نام کرده، این قول به ما داده شد که مشکلی در این مورد نداشته باشیم اما متاسفانه این مشکل پیش آمد ولی رسول روی نیمکت خواهد بود و با توجه به صحبت‌هایی که با سازمان لیگ داشته، این مشکل نیز در هفته های اتی برطرف خواهد شد.

وی در پاسخ به این سئوال که با توجه به از دست دادن بازیکنان مهم و حضور تراکتورسازی در آسیا  نتیجه قابل قبول را کسب خواهند کرد، گفت: نتایج مسابقات فوتیال دیگر در اسامی بازیکنان نیست و تیم های بزرگ به دنبال نتیجه گرفتن با جوانان هستند و تیم ما در این فصل بازیکنان جوان و با ظرفیت بالایی را در اختیار گرفته که در تیم های خود از بهترین‌ها بوده‌اند و باشگاه نیز در جذب این بازیکنان جوان تمام همکاری را با ما انجام داده است.

خطیبی ادامه داد: نمی‌خواهم بگویم که تراکتورسازی بی‌نقص است ولی ما به بازیکنان جوان خویش اعتماد داریم و امیدواریم هم در لیگ برتر و هم در آسیا نتیجه خوبی را کسب کنیم ولی اگر کادر فنی متوجه این شد که تیم به بازیکن دیگری نیز احتیاج دارد، به طور قطع برای بازی‌های آسیایی بازیکن ها به تیم اضافه خواهند شد.

وی درباره هفته اول لیگ و کیفیت تیم ها اظهار نظر کرد و گفت: برخی بازی‌ها را دیدم و میتوان گفت که کیفیت تیم ها در هفته اول چیزی که انتظار می‌رفت، نبود و تیم‌ها پراشتباه بودند که این امری طبیعی است و عیار تیم ها در هفته های بعد مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 2345389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha